" Mesyuarat Bersama Koperasi Usahawan Melayu Negeri Sembilan Berhad (KUMNSB) dan Gabungan Penjaja Dan Peniaga Melayu Negeri Sembilan (GAPEMA) - Perhubungan Negeri Sembilan : 2:00pm/Lokasi: Pejabat Amber Glo Development Sdn. Bhd "

Selasa, 19 April 2016

MESYUARAT ALK (AHLI LEMBAGA KOPERASI) KOPERASI USAHAWAN MELAYU NEGERI SEMBILAN BERHAD


SATU MESYUARAT ALK telah diadakan di pejabat Gapema Negeri pada hari ini bersamaan 19hb Mei, 2016. Mesyuarat ALK koperasi Usahawan Melayu Negeri Sembilan Berhad ini sebenarnya adalah ekoran dari mesyuarat pertama ALK pada 14hb lepas. Mesyuarat ini turut dihadiri oleh 2 orang wakil koperasi. 

Tujuan mesyuarat ini ialah untuk menentukan kembali halatuju koperasi serta penstrukturan semula ALK. ALK juga membawa 2 orang wakil koperasi melawat kedai koperasi di Taman Dusun Nyiur.

Koperasi Usahawan Melayu Negeri Sembilan Berhad (KUMNSB) dahulunya diletakan di bawah Persatuan Penjaja dan Peniaga Kecil Melayu Negeri Sembilan (PPPKMNS). Bagaimanapun atas beberapa masalah dengan pihak ROS, koperasi ini kemudiannya diletakan pula di bawah Gapema. Projek terkini koperasi ialah mengadakan ekspo niaga di tapak kem Paroi bermula awal Mei nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan