" Mesyuarat Bersama Koperasi Usahawan Melayu Negeri Sembilan Berhad (KUMNSB) dan Gabungan Penjaja Dan Peniaga Melayu Negeri Sembilan (GAPEMA) - Perhubungan Negeri Sembilan : 2:00pm/Lokasi: Pejabat Amber Glo Development Sdn. Bhd "

Jumaat, 5 Februari 2016

KE ARAH MEMANTAPKAN PENTADBIRAN GAPEMA NEGERI SEMBILAN

SATU PERJUMPAAN untuk perbincangan kecil bagi memantapkan pentadbiran Gapema Negeri Sembilan telah diadakan di pejabat Gapema pada 1hb Feb, 2016 jam 3.00 petang. Pengerusi perhubungan Gapema Negeri Sembilan dan timbalannya telah hadir. Langkah awal yang ditekankan ialah penyediaan pengkalan data keahlian Gapema Negeri Sembilan mesti dimulakan secepat yang boleh. Basic pengakalan data keahlian tersebut boleh saja dibuat menggunakan platform excell dahulu sebelum beralih ke satu sistem khas nanti. Menurut timbalan pengerusi perhubungan Negeri Sembilan En. Tajol Ariffin, penyediaan pengkalan data tersebut tidak boleh ditangguhkan kerana ia akan membebankan kerja-kerja setiausaha kelak apabila bilangan ahli semakin ramai. Bagi tujuan tersebut juga, setiausaha akan dibantu oleh seorang penolong setiausaha.

Capaian maklumat ahli dan segala berkaitan Gapema Negeri Sembilan pula akan diusahakan melalui facebook dan blog. En. Tajol Ariffin sendiri akan mengusahakan sebuah blog khas untuk Gapema Negeri Sembilan dan untuk facebook pula, ia akan diusahakan oleh En. Eddy.

My Image

My Image

Tiada ulasan:

Catat Ulasan